Thuis bij FYEO
Iedereen die bij FYEO werkt weet als geen ander dat ogen een kostbaar bezit zijn en dat goed zien alles waard is. Onze uitdaging is er samen voor te zorgen dat onze cliënten van hun bril of contactlenzen afkomen. Best spannend zo’n behandeling, daarom bieden we tijdens dit traject alle comfort aan onze cliënten. Ditzelfde comfort bieden we ook aan onze medewerkers, zij zijn tenslotte de belangrijkste voorwaarde voor ons succes. Liefde en passie voor het vak en genieten van het werk zijn belangrijke drijfveren binnen ons team. Thuis bij FYEO noemen we dat. Werk je mee?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste:
Applicatiemanager
(32 uur)
Iets voor jou?
Als Applicatiemanager in onze innovatieve organisatie, ben jij verantwoordelijk voor het regisseren en coördineren van preventief en curatief onderhoud van diagnostiek apparatuur -en behandelapparatuur op al onze locaties in het land. Een mobiele, afwisselende job met veel interactie met collega’s uit het hele land. Jij zorgt ervoor dat onze apparatuur altijd goed onderhouden en in topconditie is, zodat we onze cliënten de best mogelijke zorg kunnen bieden. Daarnaast ga je onderzoeken welke nieuwe innovatieve apparatuur voor OK en CSA en bijbehorende randvoorwaarden het meest effectief en efficiënt zijn. Zodra een veelbelovende oplossing is goedgekeurd, implementeer je deze in onze bedrijfsvoering.
Je werkt nauw samen met verschillende interne stakeholders, zoals medisch specialisten en het management om ervoor te zorgen dat onze applicaties naadloos aansluiten op de behoeften van de organisatie. Daarnaast werk je proactief samen met leveranciers om ervoor te zorgen dat de juiste apparatuur tijdig beschikbaar is en voldoet aan de vereiste kwaliteitsnormen. Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en leveren van input voor de leveranciersselectie, waarbij je de behoeften van de organisatie vertaalt naar concrete vereisten. Je neemt samen met onze COO, deel aan contractonderhandelingen en zorgt voor gunstige afspraken.
Je bent communicatief sterk en weet jouw bevindingen en ideeën op een enthousiaste manier over te brengen aan collega's. Een echte probleemoplosser met oog voor detail, waardoor je altijd streeft naar kwaliteit, veiligheid en compliance.
Je rapporteert direct aan de COO en je standplaats is een combinatie van met name onze vestigingen in Eersel, Amsterdam en Arnhem. Deels hybride werken behoort tot de mogelijkheden.
Je zet je in voor:
- Proactieve advisering aan management
- Preventief en curatief onderhoud aan apparatuur regisseren en coördineren
- Optimalisatie apparatuur en methoden (uitwerken voorstellen en begeleiden implementatie)
- Informeren en trainen van collega’s op het gebied van apparatuur
Wat bieden wij jou?
Iedereen floreert in een inspirerende en open werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je je thuis voelt hierin. Wij werken graag met én voor elkaar en besteden veel aandacht aan het vieren van mooie bijzondere momenten, zoals verjaardagen en behaalde successen.
Daarnaast krijg je ook nog:
- een mooi salaris afhankelijk van ervaring en opleiding met een range van € 4.618,- en maximaal € 6.809,- bruto per maand (bij 40 uur per week);
- 26 verlofdagen (bij 40 uur per week) en optie voor het kopen van meer verlof, zodat je volop van je vakantie kunt genieten;
- een jaarcontract met uiteraard uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- de mogelijkheid om trainingen en/of workshops te volgen omdat we jouw ontwikkeling belangrijk vinden;
- deelname aan de pensioenregeling bij het Pensioenfonds Detailhandel, waarbij FYEO 75% van de premie op zich neemt;
- een NS-Business Card waarmee je met het OV van en naar het werk kan reizen. OV geen optie? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding vanaf 10 km á €0,23 per kilometer;
- goede koffie en dagelijks vers fruit!