Thuis bij FYEO
Iedereen die bij FYEO werkt weet als geen ander dat ogen een kostbaar bezit zijn en dat goed zien alles waard is. Onze uitdaging is er samen voor te zorgen dat onze cliënten van hun bril of contactlenzen afkomen. Best spannend zo’n behandeling, daarom bieden we tijdens dit traject alle comfort aan onze cliënten. Ditzelfde comfort bieden we ook aan onze medewerkers, zij zijn tenslotte de belangrijkste voorwaarde voor ons succes. Liefde en passie voor het vak en genieten van het werk zijn belangrijke drijfveren binnen ons team. Thuis bij FYEO noemen we dat. Werk je mee?
Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij op zoek naar een empathische en ambitieuze:
Cliëntbegeleider
(24-32 uur)
Wat ga je doen?
Als cliëntenbegeleider ben je een echte allrounder in een dynamische werkomgeving.
Je assisteert het artsenteam, je hebt logistiek talent én je begeleidt onze cliënten in de meest hartelijke zin van het woord.
Met je afgeronde opleiding doktersassistent ben je klaar om je talent en motivatie te laten zien. Dat je eventueel nog geen werkervaring hebt opgedaan is geen probleem, het gaat ons meer om wie je bent en wat je kunt dan wat je tot nu toe hebt gedaan.
Iedere dag is enorm afwisselend. Vaak hectisch, maar daar laat jij je niet door van de wijs brengen. Je informeert en voorziet cliënten van medicatie voor, tijdens en na de behandeling. Door je openheid en kundigheid ben je de ideale vragenbak tijdens het behandelingsproces. Het is vanzelfsprekend dat alle cliëntendossiers keurig verzorgd en altijd op orde zijn.
Dankzij jouw uitstekende communicatieve vaardigheden en gevoel voor samenwerking, schakel je makkelijk en op professionele wijze met het oogartsenteam en het secretariaat voor de overdracht van cliënten, brieven en dossiers.
Om succesvol te kunnen zijn in je nieuwe rol zul je de nodige vaardigheden opdoen middels een gedegen inwerkprogramma. Het inwerkprogramma bestaat uit een combinatie van training, begeleiding en hands-on ervaring om je vertrouwd te maken met de specifieke taken en verantwoordelijkheden van de job.
Je zet je dagelijks in voor:
- Optimaal begeleiden van cliënten
- Volle ondersteuning voor artsenteam en secretariaat
- Supertevreden cliënten
- Administratie die tiptop in orde is
- Logistieke controle en uitvoering
Wat bieden wij jou?
Iedereen floreert in een inspirerende en open werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je je thuis voelt hierin. Wij werken graag met én voor elkaar en besteden veel aandacht aan het vieren van mooie bijzondere momenten, zoals verjaardagen en behaalde successen. Wij zijn dan ook erg trots dat onze medewerkers FYEO als werkgever met een 8,8 beoordelen!
Daarnaast krijg je ook nog:
- Een mooi startsalaris afhankelijk van ervaring en opleiding van €2.812,- tot maximaal einde schaal €4.082,- bruto per maand (bij 40 uur per week);
- 26 verlofdagen (bij 40 uur per week) en optie voor het kopen van meer verlof, zodat je volop van je vakantie kunt genieten;
- Een contract voor bepaalde tijd met uiteraard uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- De mogelijkheid om trainingen en/of workshops te volgen omdat we jouw ontwikkeling belangrijk vinden;
- Deelname aan de pensioenregeling bij het Pensioenfonds Detailhandel, waarbij FYEO 75% van de premie op zich neemt;
- Een NS-Business Card waarmee je met het OV van en naar het werk kan reizen. OV geen optie? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding vanaf 10 km á €0,23 per kilometer;
- Goede koffie en dagelijks vers fruit!