Iedereen die bij FYEO werkt weet als geen ander dat ogen een kostbaar bezit zijn en dat goed zien alles waard is. Onze uitdaging is er samen voor te zorgen dat we onze cliënten helpen om van hun bril of contactlenzen af te komen. Best spannend zo’n behandeling, daarom bieden we tijdens dit traject alle comfort aan onze cliënten. Ditzelfde comfort bieden we ook aan onze medewerkers, zij zijn tenslotte de belangrijkste voorwaarde voor ons succes. Liefde en passie voor het vak en genieten van het werk zijn belangrijke drijfveren binnen ons team. Thuis bij FYEO noemen we dat. Werk je mee?
Voor onze locatie in Amsterdam aan de Boelelaan zijn wij op zoek naar een energieke en ondernemende
Coördinator OK
(32-40 uur)
Wat ga je doen?
Als Coördinator OK ben je verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van de dagelijkse OK-activiteiten en bent een belangrijke en menselijke spil in de organisatie. Het team bestaat uit OK assistenten, CSA medewerkers en clientbegeleiders. Samen met het gehele OK-team ben je verantwoordelijk voor een goed verloop van de operatieafdeling. Dankzij jouw uitstekende communicatieve vaardigheden en gevoel voor samenwerking, schakel je makkelijk en op professionele wijze met het oogartsenteam.
Kwaliteit en professionaliteit staat bij ons hoog aangeschreven. Je zorgt er dan ook voor dat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en uiteraard dat je team dit ook is. Daarnaast zijn we constant op zoek naar procesoptimalisatie en ook daar kan jij als coördinator je waarde laten zien. Je signaleert niet alleen knelpunten, maar je initieert, overlegt, coacht, stuurt aan en lost op, altijd op een plezierige en respectvolle manier.
Om succesvol te kunnen zijn in je nieuwe rol zul je de nodige vaardigheden opdoen middels een gedegen inwerkprogramma. Het inwerkprogramma bestaat uit een combinatie van training, begeleiding door een ervaren professional en hands-on ervaring om je vertrouwd te maken met de specifieke taken en verantwoordelijkheden van de job.
Je zet je dagelijks in voor:
Wat bieden wij jou?
Iedereen floreert in een inspirerende en open werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je je thuis voelt. Wij werken graag met én voor elkaar en besteden veel aandacht aan het vieren van mooie bijzondere momenten, zoals verjaardagen en behaalde successen.
De werktijden worden in onderling overleg bepaald. Er zijn in ieder geval geen oproep- of weekend/avond/nachtdiensten.
Daarnaast krijg je ook nog:
Een mooi salaris afhankelijk van ervaring en opleiding met een range van €4.069,- en maximaal €6.101,- bruto per maand (bij 40 uur per week);
26 verlofdagen (op basis van 40 uur per week) en optie voor het kopen van meer verlof, zodat je volop van je vakantie kunt genieten;
een jaarcontract met uiteraard uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
jouw ontwikkeling vinden we belangrijk en daarom bieden we jou de mogelijkheid om trainingen en/of workshops te volgen;
deelname aan de pensioenregeling bij het Pensioenfonds Detailhandel, waarbij FYEO 75% van de premie op zich neemt;
den NS Businesscard waarmee je met het OV van en naar het werk kan reizen. OV geen optie? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding vanaf 10 km á 23 cent per kilometer;
en niet te vergeten... goede koffie en dagelijks vers fruit.