Thuis bij FYEO
Iedereen die bij FYEO werkt weet als geen ander dat ogen een kostbaar bezit zijn en dat goed zien alles waard is. Onze uitdaging is er samen voor te zorgen dat onze cliënten van hun bril of contactlenzen afkomen. Best spannend zo’n behandeling, daarom bieden we tijdens dit traject alle comfort aan onze cliënten. Ditzelfde comfort bieden we ook aan onze medewerkers, zij zijn tenslotte de belangrijkste voorwaarde voor ons succes. Liefde en passie voor het vak en genieten van het werk zijn belangrijke drijfveren binnen ons team. Thuis bij FYEO noemen we dat. Werk je mee?
Voor onze locatie in Eindhoven zijn wij op zoek naar een energieke en ondernemende:
Vestigingscoördinator
(24- 40 uur)
Wat ga je doen?
Welkom bij FYEO. Woorden waarmee jij je volledig kan identificeren. Vol overtuiging en warmte communiceer je met cliënten, daarmee exact het FYEO-gevoel overbrengend. Een gevoel dat verder gaat dan cliënten begeleiden, je laat ze thuis bij FYEO zijn.
Je combineert de functie van secretariaat medewerker met die van vestigingscoördinator. Je bent in veel opzichten de spil in de organisatie. Vanuit jouw werkplek overzie je namelijk alles en iedereen. Voor cliënten ben je het vertrouwelijke aanspreekpunt, binnen de organisatie vorm je de brug tussen cliënten en hun behandeling. Je communiceert, informeert en administreert, altijd vanuit de visie dat cliënten op nummer 1 staan. Jij biedt service in de meest brede zin van welzijn.
Als vestigingscoördinator ben je verantwoordelijk voor het operationeel runnen van de eigen satellietlocatie. Dit betreft de ontvangst en het informeren van cliënten (over o.a. producten en behandelingen). Hierbij is het belangrijk dat de cliënt op een gastvrije manier wordt benaderd. Daarnaast betreft dit het administratief verwerken van gegevens en het zorgdragen voor de randvoorwaarden (facilitair beheer, beschikbaarheid materialen/middelen, operationele afstemming met dienstverleners/leveranciers). Verder geef je leiding aan het secretariaat op ‘jouw’ satellietlocatie.
Om succesvol te kunnen zijn in je nieuwe rol zul je de nodige vaardigheden opdoen middels een gedegen inwerkprogramma dat zal plaatsvinden op onze kliniek in Eersel of andere satelliet locaties in regio Zuid. Het inwerkprogramma bestaat uit een combinatie van training, begeleiding en hands-on ervaring om je vertrouwd te maken met de specifieke taken en verantwoordelijkheden van de job.
We zoeken een collega voor 24 uur, 32 uur of 40 uur en denken graag mee in de werkdagen.
Je zet je dagelijks in voor:
- Met stip op nummer 1: cliënten
- Enthousiaste (telefonische) informatieverstrekking
- Cliëntenadministratie
- Verbeteren van structuren om service en behandelingen op een hoger niveau te brengen
- Verantwoordelijk voor het secretariaat en het reilen en zeilen van “jouw” satellietlocatie
Wat bieden wij jou?
Iedereen floreert in een inspirerende en open werkomgeving. Daarom is het belangrijk dat je je thuis voelt. Wij werken graag met én voor elkaar en besteden veel aandacht aan het vieren van mooie bijzondere momenten, zoals verjaardagen en behaalde successen.
En je krijgt ook nog:
- een mooi salaris afhankelijk van ervaring en opleiding van €3.128,- tot maximaal €3.800,- waarbij je uiteindelijk kunt doorgroeien naar einde schaal 4.598,- bruto per maand (bij 40 uur per week)
- 26 verlofdagen (bij 40 uur per week) en optie voor het kopen van meer verlof, zodat je volop van je vakantie kunt genieten;
- een jaarcontract met uiteraard uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- de mogelijkheid om trainingen en/of workshops te volgen omdat we jouw ontwikkeling belangrijk vinden;
- deelname aan de pensioenregeling bij het Pensioenfonds Detailhandel, waarbij FYEO 75% van de premie op zich neemt;
- een NS-Business Card waarmee je met het OV van en naar het werk kan reizen. OV geen optie? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding vanaf 10 km á €0,23 per kilometer;
- goede koffie en dagelijks vers fruit!